Marketingová komunikace České filharmonie – Martin Zelený
Martin Zelený
Master's thesis
Marketingová komunikace České filharmonie
Marketing communication of Czech Philharmonic
Anotácia:
Práce je v širším slova smyslu zaměřena na marketingové komunikace předního českého symfonického tělesa Česká filharmonie, p. o. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit vývoj marketingové komunikace orchestru především od počátku 21. století do současnosti. V první části představuji pojem marketingová komunikace a její umístění v marketingovém mixu. Podrobněji rozebírám jednotlivé prvky komunikačního …viacAbstract:
The thesis is by full extension aimed at the marketing communication of the Czech Phil-harmonic, the leading Czech orchestra. The goal is to analyse and to evaluate the marketing communication development in the orchestra, especially from the beginning of the 21st century to nowadays. The first part of the thesis introduces the marketing communication as a component of the marketing mix. Following …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39476
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedúci: František Drozen
- Oponent: Andrea Rysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Změna managementu Jihočeské filharmonie
Michal Dvořák -
Trombonová skupina České filharmonie
Jan Perný