Bc. Markéta Novotná

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku

Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Abstract:
Cílem předložené práce je základní identifikace a stanovení positioningu obchodní značky vybrané firmy. Využitím nástrojů integrované marketingové komunikace jsou popsány jednotlivé dílčí segmenty rozvíjení hodnot obchodní značky. Nestandardní formou udržování produktové výjimečnosti popisované obchodní značky je využívání masivního oslovení veřejnosti projektem z oblasti bezpečnosti a plynulosti silničního …more
Abstract:
As a target of submitted work is an essential identification and positioning of selected brand name specification. The singular particular segments of the brand name value development are described using the integrated marketing communication tools. Making use of a massive addressing the public by a project from traffic safety and flow is an irregular form of production excepcionality kept of a described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní