Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku – Bc. Markéta Novotná
Bc. Markéta Novotná
Master's thesis
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Abstract:
Cílem předložené práce je základní identifikace a stanovení positioningu obchodní značky vybrané firmy. Využitím nástrojů integrované marketingové komunikace jsou popsány jednotlivé dílčí segmenty rozvíjení hodnot obchodní značky. Nestandardní formou udržování produktové výjimečnosti popisované obchodní značky je využívání masivního oslovení veřejnosti projektem z oblasti bezpečnosti a plynulosti silničního …moreAbstract:
As a target of submitted work is an essential identification and positioning of selected brand name specification. The singular particular segments of the brand name value development are described using the integrated marketing communication tools. Making use of a massive addressing the public by a project from traffic safety and flow is an irregular form of production excepcionality kept of a described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje a přístupy pro studium osudu a biodostupnosti pesticidů v půdě a souvisejících složkách životního prostředí
Marek Šudoma -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Aplikace geoinformačních systémů a dálkového průzkumu Země jako nástroje studia, ochrany a udržitelného managementu v lesnictví a krajinářství
Marie Balková -
Azylová a migrační politika v České republice a její dopady na Moravskoslezský kraj
Andrea Bukorová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková