Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania – Grace Edward Mbwiga
Grace Edward Mbwiga
Diplomová práce
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Dopady Etnocentrismu a Země Původu na Rozhodnutí o Koupi v Tanzanii
Anotace:
Desítky let starý vývoj studií o zemi původu vedl ke vzestupu a rozvoji konceptu spotřebitelského etnocentrismu jako jednoho z faktorů vedoucích ke zkreslení země původu. Od vývoje CETSCALE (Shimp & Sharma, 1987), nástroje, který připravil půdu pro další výzkum v této oblasti, přes jeho aplikaci v různých zemích po celém světě až po jeho modifikaci a aplikaci v různých zemích. napříč zeměkoulí. Spotřebitelský …víceAbstract:
The decades’ old evolution of country-of-origin studies have led to the rise and development of consumer ethnocentrism concept as one of the factors leading to country-of-origin bias. From the development of a CETSCALE (Shimp & Sharma, 1987), an instrument that has paved the way for more research in the area, to the application of it to various countries across the world, to the modification and application …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Daria Artamonova -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Consumer Ethnocentrism at Turkey
Umut Ayik -
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
Veronika Procházková -
Country of Origin Effect a marketing vín
Jan Řebíček -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov