Iva Krůtová
Master's thesis
Humor a vtip v reklamě
Humour in Advertising
Abstract:
Práce se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. V teoretické části mapuje současnou situaci využití humorných reklam, sleduje historii, formy ale i právní stránku reklamy obecně. Podrobněji rozebírá problematiku erotiky, hudby a osobnosti v reklamě, ale také guerilla marketing, sociální reklamu a lidovou tvořivost. Hlavní důraz je však kladen na praktickou část práce, která popisuje marketingovou …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2483
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
- Supervisor: Marcela Bursíková
- Reader: Lenka Kohlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza vybraných čítanek pro 9. ročník ZŠ
Eliška Michalcová -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
Obsahová strategie firmy Cesty od Zuzky
Zuzana Zvěřová -
Obsahová strategie obchodu MaJa Petshop
Jitka CHEJNOVÁ -
Obsahová analýza webových stránek a hlasová syntéza
Radek HIESS -
Obsahová a strukturální analýza českých učebnic dějepisu
Martina Musilová -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikační společnosti (Vodafone)
Veronika PUKÁČOVÁ -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel