Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi – Ing. Ivana Seidlová
Ing. Ivana Seidlová
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Integrated marketing communication – use of each component on daily base
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje integrovanou marketingovou komunikaci, její vznik, význam a cíle. Popisuje fáze komunikačního procesu a jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Poznatky z teoretické části jsou aplikovány na prostředí farmaceutického průmyslu. Uvádí jeho produktové členění, zabývá se regulacemi a etikou v této oblasti. V souvislosti s produktovým dělením popisuje dílčí nástroje marketingové …víceAbstract:
Bachelor's thesis specifies an integrated marketing communications, its emergence, the meaning and its goals. It describes the phase of the communication process and the individual tools of the communications mix. Knowledge of the theoretical part is applied to the environment of the pharmaceutical industry. It is concerned with a product breakdown, regulations and ethics in this area. In connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ti4wz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Janichová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková