Bc. Šárka Dachsová, DiS.

Master's thesis

Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti

Sales Promotion in the Selected Pharmaceutical Company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané farmaceutické firmy. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, nástroje marketingové komunikace a detailně se věnuje analýze novely zákona o reklamě …more
Abstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical product from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical firm. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing mix, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní