Bc. Šárka Dachsová, DiS.

Diplomová práce

Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti

Sales Promotion in the Selected Pharmaceutical Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané farmaceutické firmy. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, nástroje marketingové komunikace a detailně se věnuje analýze novely zákona o reklamě …více
Abstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical product from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical firm. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing mix, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní