Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti – Bc. Šárka Dachsová, DiS.
Bc. Šárka Dachsová, DiS.
Diplomová práce
Podpora prodeje ve vybrané farmaceutické společnosti
Sales Promotion in the Selected Pharmaceutical Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza a návrh marketingové strategie pro podporu prodeje léčivého přípravku, z teoretického hlediska a následně pak v prostředí vybrané farmaceutické firmy. Metodologicky je práce deskriptivně analytická s využitím prvků projektového řízení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, nástroje marketingové komunikace a detailně se věnuje analýze novely zákona o reklamě …víceAbstract:
The basis of the thesis is an analysis and proposal of a marketing strategy for the sales promotion of medical product from a theoretical point of view, and later on, in the real environment of a selected pharmaceutical firm. Descriptive analysis has been used as a methodology tool with the usage of particulars of project management. The theoretical part of the thesis describes marketing mix, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gcwgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček