Integrace entity „cash event“ v systémech Sugar CRM a Adempiere – Jan Růžička
Jan Růžička
Bakalářská práce
Integrace entity „cash event“ v systémech Sugar CRM a Adempiere
Integration entity "cash event" in Sugar CRM and Adempiere systems
Anotace:
Tato práce se zabývá integrací systémů SugarCRM a Adempiere v oblasti cash event. Inte-grace je prováděna v prostředí reálné implementace ve společnosti holdingového typu (dále jen Společnost). Cash events v pojetí Společnosti je souhrn předpokládaných plateb a událostí s nimi spojených, které se váží ke konkrétnímu projektu. Společnost využívá Open Source Software v oblastech ERP, CRM, MIS a ECM. …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of SugarCRM and Adempiere systems in cash event in an actual implementation in a holding company (the Company). Cash events, in the con-cept of Company is the sum of the expected payments and events associated with them, which are associated to a specific project. The Company uses Open Source Software in the areas of ERP, CRM, MIS and ECM. The aim of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Kučera
- Oponent: Dušan Chlapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane