Možnosti integrace dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku – Mgr. Vladimíra Novotná
Mgr. Vladimíra Novotná
Diplomová práce
Možnosti integrace dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Possibilities of integration of children with hearing impairment in preschool age
Anotace:
Od roku 1990 je možné integrovat sluchově postižené dítě do běžné mateřské školy. Důležité je odborné vyšetření dítěte a určení typu a stupně sluchové vady. Brát v úvahu celkovou osobnost dítěte a zvažovat všechny aspekty pro a proti. Vybrat to nejlepší pro dítě.Motivace ze strany rodičů k integraci dítěte do běžné mateřské školy je velký. Integrace je velkým přínosem pro děti s handicapem.Abstract:
Since 1990 it has been possible to integrate a kid with hearing handicapt to an ordinary nursery school. It is important: To carry out a professional check- up of a kid and determine type and level of ear defect. To take in consideration the whole personality of a kid and consider all aspects for and against. To highly motivate parents about integration of their kid to an ordinery nursery school. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b4x9i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Diverzita a inkluzivní kultura jako faktory úspěšné adaptace zaměstnanců v bance Unicredit
Jakub Kamberský