Využívání sociálních sítí u generace Z – Dominika Mrkvičková
Dominika Mrkvičková
Bakalářská práce
Využívání sociálních sítí u generace Z
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením využívání a vlivu sociálních sítí na nákupní chování u tuzemské generace Z. Výsledky dotazníkového šetření vyhodnotily nejpoužívanější sociální síť u této generace, kterou je Instagram, a to převážně kvůli jeho obecné popularitě ve společnosti. Respondenti jsou na sociálních sítích často ovlivňovány marketingovou komunikací, která značně ovlivňuje jejich spotřební …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the evaluation of the use and influence of social networks on the shopping behavior of the domestic generation Z. The results of the questionnaire survey evaluated the most used social network among this generation, which is Instagram, mainly due to its general popularity in society. Respondents are often influenced by marketing communications on social networks that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n7ewx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová