Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice – Martina Bédiová
Martina Bédiová
Bakalářská práce
Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice
Marketing and PR activities of fashion brands in Czech Republic
Anotace:
Abstrakt BÉDIOVÁ, Martina. Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 64 stran. Bakalářská práce pojednává o marketingových a PR aktivitách užívaných v módním odvětví se zaměřením na české oděvní značky Friendly Suits a Galard. Účelem této práce je vymezit užití marketingové komunikace v oblasti oděvního průmyslu a následně zmapovat …víceAbstract:
Abstract The bachelor thesis is focused on marketing and PR activities commonly used in fashion industry with special focused on the Czech brands Friendly Suits and Galard. The main issue of the thesis is to identify usage of marketing communication in fashion industry and to map marketing strategies of branch Friendly Suits and Galard which are operating in the same fashion sector and are specialised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12780/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÉDIOVÁ, Martina. \textit{Marketingové a PR aktivity módních značek v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8uhb98/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman -
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
Sandra Hanychová -
Návrh marketingové internetové komunikace JR-moda
Martina Lebedová