Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ – Eva IBLOVÁ
Eva IBLOVÁ
Master's thesis
Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Using Reading Strategies to Develop Reading Comprehension at
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských strategií na 1. stupni základní školy. V teoretické části práce jsou uvedeny základní metody RWCT a další aktivizační metody pro práci v hodinách českého jazyka a literatury. Dalším tématem jsou výsledky českých žáků v mezinárodních šetřeních PISA a PIRLS. Výzkumná část se zabývá postojem učitelů ke čtenářským strategiím, jejich …viacAbstract:
The dissertation deals with the development of reading comprehension through reading strategies at elementary school. The theoretical part introduces the basic RWCT methods and other activation methods to use in Czech language and literature lessons. Another topic is the result of the Czech pupils in the international researches PISA and PIRLS. The research part deals with teachers' attitude to the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ivana Šimková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IBLOVÁ, Eva. \textit{Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/8uvkb5/.
Jak správně citovat práci
IBLOVÁ, Eva. Využití čtenářských strategií k rozvoji čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová
Názov
Vložil
Vložené
Práva