Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. Lucie Jakoubková
Bc. Lucie Jakoubková
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Efficiency of marketing mix in a selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku. K výzkumu a zhotovení práce byla zvolena značka Metaxa. Jedná se o celosvětově známou a uznávanou značku s hlubokou historií. Obecná část práce se zabývá vymezením teoretických východisek dané problematiky. Soustředí se na podstatu marketingu, základní marketingové pojmy a na jednotlivé části, z kterých se marketing …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the effectiveness of the marketing mix tools of the selected company. The Metaxa brand was chosen as an appropriate example for the research. It is worldwide known and recognized brand with a long history. The general part of thesis deals with the definition of the theoretical basis of the given issue. It focuses on the principal of marketing, the basic marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/toydx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová