Spotřebitelské chování generace Z při nákupu mléčných výrobků – Oksana Kuznetsova
Oksana Kuznetsova
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování generace Z při nákupu mléčných výrobků
Consumer Behavior of Generation Z When Buying Milk Products
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá spotřebitelské preference při výběru mléčných výrobků na trhu, zejména u generace Z. Hlavním cílem práce je identifikovat významné aspekty, ovlivňující výběr a nákup mléčných výrobků spotřebitelů a navrhnout doporučení pro výrobce a prodejce na základě zjištěných preferencí. Teoretická část definuje klíčové pojmy spojené se spotřebiteli a analyzuje faktory ovlivňující jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis examines consumer preferences in selecting dairy products on the market, particularly focusing on Generation Z. The main objective of the thesis is to identify significant aspects influencing consumers' selection and purchase of dairy products and to propose recommendations for manufacturers and retailers based on the identified preferences. The theoretical part defines key terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
- Oponent: Bohuslav Ježek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitel a nabídka mléčných výrobků Královéhradeckého kraje
Renata Dvořáková -
Spotřebitel a nabídka mléka a mléčných výrobků Královéhradeckého kraje
Dana Vízková -
Konzumace kávy ve světě a analýza preference produktů společnosti Starbucks
Ekaterina Solyanik -
Analýza známosti a preference značky na trhu čerpacích stanic
Zlata Paprstková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
David Božoň -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová
Název
Vložil
Vloženo
Práva