Dominika Dušková

Bakalářská práce

Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie

Instagram as a Marketing Tool in Gastronomy
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako marketing na internetu, sociální sítě, Instagram, marketing služeb a chování zákazníka. Součástí je také metodika výzkumu, v rámci které jsou definovány cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního i kvalitativního …více
Abstract:
This bachelor thesis examines Instagram as a marketing tool in the field of gastronomy. The theoretical part defines basic terms such as internet marketing, social networks, Instagram, marketing of services and customer behavior. It also includes research methodology, which defines objectives, purpose of the thesis and research questions. The practical part deals with the evaluation of quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dušková, Dominika. Instagram jako marketingový nástroj v oblasti gastronomie. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe