Propagace informačního systému Bakaláři – Petr Dlouhý
Petr Dlouhý
Bakalářská práce
Propagace informačního systému Bakaláři
Promotion of the information system Bakaláři
Anotace:
Tato práce představuje informační systém Bakaláři, který provozuje firma Bakaláři software s.r.o. a zkoumá jeho marketingovou situaci pomocí analýzy marketingového mixu a analýzy marketingové komunikace. Následně zjišťuje nedostatky v marketingovém mixu a marketingové komunikaci. Dále navrhuje zlepšení informačního systému Bakaláři v podmínkách marketingového mixu a marketingové komunikace. Součástí …víceAbstract:
This thesis introduces an information system Bakaláři, that is run by the company Bakaláři software s.r.o. and researches its marketing situation with the help of a marketing mix analysis and a marketing communications analysis. This thesis also determines its drawbacks to the marketing mix and the marketing communications. Furthermore, the thesis suggests improvements to the information system Bakaláři …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ivana Topolová
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití školního informačního systému Bakaláři na základních školách v Brně
Kateřina Kopecká -
Analýza využití školního informačního systému Bakaláři na základních školách v Brně
Kateřina Kopecká -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev