Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh – Jakub Rous
Jakub Rous
Bakalářská práce
Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh
Design of a Communication Campaign for a Company Entering a Foreign Market
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh" se zabývá konkrétním subjektem/firmou, která by vstupovala na zahraniční trh. Pro tuto práci byla vybrána menší firma ZEZEM s.r.o., která by vstupovala na neznámý zahraniční trh. Komunikační kampaň byla navrhovaná na zahraniční trh, kterým byl Slovensko. Bakalářská práce byla rozdělena na dvě části, kterými …víceAbstract:
This bachelor's thesis entitled "Design of a communication campaign of a company entering a foreign market" deals with a specific entity / company that would enter a foreign market. A smaller company ZEZEM s.r.o. was selected for this work, which would enter an unknown foreign market. The communication campaign was designed for the foreign market, which was Slovakia. The bachelor thesis was divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rous, Jakub. Návrh komunikační kampaně firmy vstupující na zahraniční trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva