Marketingové komunikace Komerční banky a. s. – Bc. Veronika LANGEROVÁ
Bc. Veronika LANGEROVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace Komerční banky a. s.
The Marketing Communication of Komerční Banka a. s.
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru, o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a. s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové …víceAbstract:
This diploma's thesis in the theoretical part deals with marketing in bank sector, marketing and communication mix in services. It presents how to improve the quality of services, it states the importance of customer relationship management, brand relationship and purchasing behavior. In the practical part of this diploma's thesis the Komerční banka a. s. copany, its student's account Gaudeamus2 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22904
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LANGEROVÁ, Veronika. Marketingové komunikace Komerční banky a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane