Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. – Lucie Podhorská
Lucie Podhorská
Bachelor's thesis
Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.
Situational method in language teaching of language functions (B1 –B2 according to the CEFR)
Abstract:
ABSTRAKT Tématem této závěrečné práce je situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. Dospělí studenti na této úrovni přicházejí do kurzů z důvodu zdokonalení komunikativní kompetence a jejího využití v reálném životě. Vzhledem k používání situační metody ve výuce jazykových funkcí se snažím zjistit, zda studenti tuto metodu považují za efektivní. V teoretické části se zabývám popisem …moreAbstract:
ABSTRACT The theme of this Bachelor's thesis is situational method in language teaching of language functions (B1 – B2 according to the CEFR). Adult students with English level B1and B2 usually come to language courses in order to improve their communicative competence and further application of it in their real life. With the use of situational method in the lesson of language functions I try to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2020
Identifier:
https://is.akcentcollege.cz/th/mwsmj/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2020
- Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Theses on a related topic
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková