Alena Stočková

Diplomová práce

Vnímání emocí v reklamě

Perception of Emotions in the Commercials
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou emocionální apelů v televizní reklamě. Je zkoumáno pět emocionálních apelů a to strach, humor, erotika, vřelost a hudba. V teoretické části jsou uvedeny charakteristiky emocí, jejich využití v reklamě a teoretický popis jednotlivých apelů. V další části práce jsou charakterizovány nástroje pro měření emocí. Dále je proveden výzkum zaměřený na emocionální apely v televizní …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of emotional appeals in television advertising. It examines five emotional appeals in fear, humor, sex, warmth and music. The theoretical part describes characteristics of emotions, their use in advertising and theoretical description of the individual appeals. As next there is a survey which was made to concentrate on emotional appeals in television advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Balcar
  • Oponent: Ondrej Gažík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava