Bc. Markéta Zajacová

Bakalářská práce

Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingového prostředí společnosti Progress sportswear, s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem funkčního prádla, sportovního oblečení a doplňků.Teoretickou část práce jsem zaměřila na marketingové řízení a jeho význam pro chod podniku, protože žádná firma se v dnešní dynamické době neobejde bez marketingu. Zaměřila jsem se nejen na hlavní smysl marketingu …více
Abstract:
This graduation thesis deals with an analysis of the marketing environment of the Progress sportswear, a limited company manufacturing and selling functional garments, sportswear and accessories. I devoted the theoretical section of my thesis to marketing management and the meaning it has to running the business itself as hardly any company can survive the current dynamic time without having any marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Gabriela Mádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích