Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace – Bc. Markéta Zajacová
Bc. Markéta Zajacová
Bakalářská práce
Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingového prostředí společnosti Progress sportswear, s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem funkčního prádla, sportovního oblečení a doplňků.Teoretickou část práce jsem zaměřila na marketingové řízení a jeho význam pro chod podniku, protože žádná firma se v dnešní dynamické době neobejde bez marketingu. Zaměřila jsem se nejen na hlavní smysl marketingu …víceAbstract:
This graduation thesis deals with an analysis of the marketing environment of the Progress sportswear, a limited company manufacturing and selling functional garments, sportswear and accessories. I devoted the theoretical section of my thesis to marketing management and the meaning it has to running the business itself as hardly any company can survive the current dynamic time without having any marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yaq7o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Mádlová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJACOVÁ, Markéta. \textit{Marketingové řízení firmy Progress sportswear, s. r. o. a jeho inovace}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/8xkacy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Xenophobia in Asia: exploring media environment and marketing solutions
Iana Pavlenko