Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ – Ing. Bc. Pavla POLEJOVÁ
Ing. Bc. Pavla POLEJOVÁ
Diplomová práce
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ
Inquiry-based mathematics teaching at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou matematiky na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat povědomí učitelů základních škol o badatelsky orientované výuce matematiky na 2. stupni ZŠ, zda ji využívají a jaké mají konkrétní zkušenosti, a zpracovat náměty pro zavedení badatelsky orientované výuky do hodin matematiky. V teoretické části je stručně shrnuto transmisivní …víceAbstract:
The thesis deals with an inquiry-based mathematics teaching at elementary school. The main aim of the thesis is to analyze the awareness of elementary school teachers about the inquiry-based mathematics teaching at elementary school, whether they use it and their specific experiences, and to elaborate topics for the introduction of inquiry-based mathematics teaching. The theoretical part briefly summarizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Nocar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLEJOVÁ, Pavla. Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ . Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Kateřina Kmínková -
Konstruktivistické pojetí výuky na středních školách
Jana Šimečková -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva