Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ – Ing. Bc. Pavla POLEJOVÁ
Ing. Bc. Pavla POLEJOVÁ
Master's thesis
Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ
Inquiry-based mathematics teaching at elementary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá badatelsky orientovanou výukou matematiky na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat povědomí učitelů základních škol o badatelsky orientované výuce matematiky na 2. stupni ZŠ, zda ji využívají a jaké mají konkrétní zkušenosti, a zpracovat náměty pro zavedení badatelsky orientované výuky do hodin matematiky. V teoretické části je stručně shrnuto transmisivní …moreAbstract:
The thesis deals with an inquiry-based mathematics teaching at elementary school. The main aim of the thesis is to analyze the awareness of elementary school teachers about the inquiry-based mathematics teaching at elementary school, whether they use it and their specific experiences, and to elaborate topics for the introduction of inquiry-based mathematics teaching. The theoretical part briefly summarizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. David Nocar, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLEJOVÁ, Pavla. Badatelsky orientovaná výuka matematiky na 2. stupni ZŠ . Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary Schools / UM-UTIV
Theses on a related topic
-
Konstruktivistické pojetí výuky v hodinách matematiky
Daniela Trčková -
Konstruktivistické pojetí výuky na druhém stupni základní školy
Kateřina Kmínková -
Konstruktivistické pojetí výuky na středních školách
Jana Šimečková -
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights