Lukáš Peteráč

Bachelor's thesis

Využití digitálního marketingu ve vybraném podniku

Use of digital marketing in selected company.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je využití digitálního marketingu v tvorbě komunikační kampaně pro start-up Other Dimension. Start-up se bude zabývat výrobou nootropických nápojů z extraktů z přírodních látek. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části je popsána marketingová komunikace na internetu a digitální marketing, načež navazuje popis tvorby komunikační kampaně. V praktické části …more
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to use digital marketing when designing communication campaign for an Other Dimension start-up. The start-up will deal with the production of nootropic drinks from natural substances extracts. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the first part of the thesis marketing communication on the internet and digital marketing is described followed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Peteráč, Lukáš. Využití digitálního marketingu ve vybraném podniku. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta