Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku – Bc. Anežka VOJTOVÁ
Bc. Anežka VOJTOVÁ
Diplomová práce
Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku
Methods of road safety education to pupils with mental disability
Anotace:
Diplomová práce, jejímž tématem je dopravní výchova u žáků s mentálním postižením staršího školního věku se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje vzdělávání žáků s MP v oblasti dopravní výchovy. Praktická část popisuje použití aktivizačních metod v této oblasti.Abstract:
The topic of this diploma thesis is the Methods of road safety education to pupils of older school age with mental disability. It is separated into two parts - theoretical and practical. Theoretical part describes education to pupils with mental disability in the field of traffic. Practical part describes using of activation methods in the field.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOJTOVÁ, Anežka. Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva