Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku – Bc. Anežka VOJTOVÁ
Bc. Anežka VOJTOVÁ
Master's thesis
Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku
Methods of road safety education to pupils with mental disability
Abstract:
Diplomová práce, jejímž tématem je dopravní výchova u žáků s mentálním postižením staršího školního věku se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje vzdělávání žáků s MP v oblasti dopravní výchovy. Praktická část popisuje použití aktivizačních metod v této oblasti.Abstract:
The topic of this diploma thesis is the Methods of road safety education to pupils of older school age with mental disability. It is separated into two parts - theoretical and practical. Theoretical part describes education to pupils with mental disability in the field of traffic. Practical part describes using of activation methods in the field.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTOVÁ, Anežka. \textit{Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/8yrmks/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOJTOVÁ, Anežka. Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UVZmi
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights