Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu – Ellen Venkrbcová
Ellen Venkrbcová
Bakalářská práce
Crowdfundingová kampaň jako fundraisingová platforma, s aplikací na hudební scénu
Crowdfunding as a fundraising platform applied to the music scene
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma crowdfundingových kampaní hudebních projektů v českém prostředí. Teoretická část se věnuje definici a podstatě fundraisingu, podrobněji pak jedné z jeho konkrétních podob, kterou je právě crowdfunding, kde jsou mimo jiné představeny dva přední české crowdfundingové portály Hithit a Startovač. Pozornost je rovněž věnována možnostem propagace na sociálních sítích …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on the theme of crowdfunding campaigns for music projects in the Czech Republic. The theoretical part consists of the definition and principles of fundraising and particularly of one of its specific forms – crowdfunding. This part of the thesis also offers an introduction of the two major Czech crowdfunding portals Hithit and Startovač. Attention is also focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73905
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Michal Straka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
Expertise in the Czech energy industry: A field analysis
Nathalie Marková -
The value of blockchain in the hospitality industry
Aysel Bakhshaliyeva -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
Vedoucí sekce Fundraising Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2022
Šíblová Šíblová