Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci – Phuong Anh Pham
Phuong Anh Pham
Bakalářská práce
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá a analyzuje spokojenost zákazníků organizace společnosti MADPRG, GY Investment s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých prvcích komunikačního mixu v online prostředí a jejich praktické použití v organizaci. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních prvků komunikačního mixu a zákaznické spokojenosti. V praktické části práce je představena organizace …víceAbstract:
This bachelor thesis studies and analyses the customer satisfaction of the organisation MADPRG, GY Investment s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the different elements of the communication mix in the online environment and their practical application in the organisation. The theoretical part focuses on explaining the basic components of communication mix and customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Phuong Anh. \textit{Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/907rz8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Analýza spokojenosti pražských vysokoškoláků s využíváním online služeb pro rozvoz jídla
Pavel Šlemr -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec