Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele – Bc. Jarmila Novotná
Bc. Jarmila Novotná
Diplomová práce
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
The current role of marketing communication in shaping consumer culture and modern consumer
Anotace:
Diplomová práce „Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele“ si klade za cíl, kriticky zhodnotit roli spotřební kultury v pozdně moderní společnosti a interpretovat vliv marketingové komunikace na moderního spotřebitele a na utváření jeho identity. Diplomová práce dále definuje, jaké jsou efekty marketingové komunikace v sociálním prostředí a roli marketingové …víceAbstract:
The Master’s thesis "The current role of marketing communications in shaping consumer culture and the modern consumer" aims to enhance the role of consumer culture in postmodern society and interpret the impact of marketing communications on the modern consumer. At the same time thesis defines the effects of marketing communication in the social environment and the role of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nqwwg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko