Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele – Bc. Jarmila Novotná
Bc. Jarmila Novotná
Master's thesis
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
The current role of marketing communication in shaping consumer culture and modern consumer
Abstract:
Diplomová práce „Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele“ si klade za cíl, kriticky zhodnotit roli spotřební kultury v pozdně moderní společnosti a interpretovat vliv marketingové komunikace na moderního spotřebitele a na utváření jeho identity. Diplomová práce dále definuje, jaké jsou efekty marketingové komunikace v sociálním prostředí a roli marketingové …moreAbstract:
The Master’s thesis "The current role of marketing communications in shaping consumer culture and the modern consumer" aims to enhance the role of consumer culture in postmodern society and interpret the impact of marketing communications on the modern consumer. At the same time thesis defines the effects of marketing communication in the social environment and the role of marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nqwwg/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Jarmila. \textit{Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/90u488/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko