Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků – Ing. Eva Gazárková
Ing. Eva Gazárková
absolventská práce studenta CŽV
Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků
Practical enterprise as a tool for the development of students' entrepreneurial competences
Anotace:
Fiktivní firma může na středních školách sloužit jako vyučovací předmět využívající a prohlubující již probrané teoretické znalosti, které studenti prakticky vyzkoušejí. Vyučování probíhá většinou ve výukových blocích v přizpůsobených učebnách, které napodobují prostředí ve firmě. Výuka fiktivní firmy je náročná pro učitele i pro žáky, ale je velmi přínosná pro budoucí pracovní uplatnění žáků.Abstract:
The practice enterprise can serve as a teaching subject in secondary schools, us-ing and deepening the already learned theoretical knowledge, which students will try out practically. Teaching is usually done in teaching blocks in adapted class-rooms that simulate the company environment. Teaching a practice enterprise is demanding for both the teacher and the students, but it is very beneficial for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZÁRKOVÁ, Eva. \textit{Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/92k0em/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Aktivizující metody ve výuce praktických činností na druhém stupni ZŠ
Pavel Pokorný -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Aktivizující metody ve výuce českého jazyka
Kateřina Štěpančíková -
Aktivizující výukové metody ve výuce oboru hotelnictví a turismus
Jana Hlaváčková