Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje – Bc. Tomáš Dvořák, MBA
Bc. Tomáš Dvořák, MBA
Diplomová práce
Efektivní integrovaná marketingové komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje
Effective integrated marketing communication and its impact on sales success
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma ,,Efektivní integrovaná marketingová komunikace a její vliv na úspěšnost prodeje" je na základě rešerše současných poznatků o integrované marketingové komunikaci a jejím vlivu na úspěšnost prodeje doporučit ve zvolené firmě změny a návrhy, které povedou k zajištění návratnosti investice do reklamní kampaně a investice do změny současného stavu vnímání značky zákazníky …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis ,,Effective Integrated Marketing Communication and its Impact on Sales Success“ is to review current knowledge about integrated marketing communication and its impact on sales success in the chosen company and recommend proposals that will lead to return of investment to advertising campaign and investment to change of current state of customer perception of the brand. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sngr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková