Bc. Anna Andronkova

Master's thesis

Vedení marketingového týmu

The management of the marketing team
Abstract:
Cílem práce je navrhnout opatření a doporučení v rámci optimalizace řízení marketingového týmu ve vybrané společnosti, působící na území Ruska. Práce je rozdělaná do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky z oblasti personálního řízení, vedení týmu a motivace zaměstnanců. V praktické části je provedená analýza konkrétně zvolené společnosti, která …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose measures and recommendations within the optimization of marketing team management in a selected company operating in Russia. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with theoretical knowledge of personnel and team management and motivation of employees. In the practical part there is an analysis of a selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Marie Koubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication