Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o. – Bc. Kateřina Šibravová
Bc. Kateřina Šibravová
Diplomová práce
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Communication Strategy for TIGER STORES CZECH REPUBLIC Ltd.
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh strategie marketingové komunikace a výběr vhodných komunikačních nástrojů pro společnost Flying Tiger Copenhagen (FTC) v České republice. Součástí řešení je identifikace problémů daného subjektu v marketingovém komunikačním plánování. V teoretické části jsou vymezeny hlavní principy a postupy strategického marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Vše je sestaveno …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing communication strategy and to select appropriate communication tools for Flying Tiger Copenhagen (FTC) in the Czech Republic. Part of the solution is to identify the problems of the subject in marketing communication planning. The theoretical part defines the main principles and procedures of strategic marketing with a focus on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIBRAVOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/93qs9e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva