Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o. – Bc. Kateřina Šibravová
Bc. Kateřina Šibravová
Master's thesis
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Communication Strategy for TIGER STORES CZECH REPUBLIC Ltd.
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh strategie marketingové komunikace a výběr vhodných komunikačních nástrojů pro společnost Flying Tiger Copenhagen (FTC) v České republice. Součástí řešení je identifikace problémů daného subjektu v marketingovém komunikačním plánování. V teoretické části jsou vymezeny hlavní principy a postupy strategického marketingu se zaměřením na marketingovou komunikaci. Vše je sestaveno …moreAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing communication strategy and to select appropriate communication tools for Flying Tiger Copenhagen (FTC) in the Czech Republic. Part of the solution is to identify the problems of the subject in marketing communication planning. The theoretical part defines the main principles and procedures of strategic marketing with a focus on marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIBRAVOVÁ, Kateřina. \textit{Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/93qs9e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights