Marketingová segmentace zvoleného trhu – Aneta Kutalová
Aneta Kutalová
Bakalářská práce
Marketingová segmentace zvoleného trhu
Marketing segmentation of the selected market
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu.Abstract:
The bachelor thesis examines the segmentation strategy of a holding company based on customer segments and market measurement. According to the analyses, recommendations are proposed to improve the segmentation strategy of the holding company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kutalová, Aneta. Marketingová segmentace zvoleného trhu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Marketingová zákaznická segmentace banky
Silvia Falatová -
Význam segmentace v marketingové strategii podniku
Tomáš Janík -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Jiří Krása -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Michaela Ruthová