Bc. Eliška Potůčková

Bachelor's thesis

Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce

Design of effective marketing activities of a selected cultural institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami vybrané kulturní instituce. Teorie vychází ze zjištěných marketingových poznatků a je obohacena o oblast kultury. Obsahuje informace o Divadle Fráni Šrámka, Divadle na Vinohradech a o Divadle v Dlouhé. Pomocí těchto informací jsou divadla porovnána s ohledem na marketingový mix a je sestavena SWOT analýza. Na základě těchto skutečností je do práce …more
Abstract:
The Bachelor thesis is about a selected cultural institution and it’s marketing actitivities. The theoretical part is based on proffessional literature and cultural background. Thesis speaks about the Theatre Fráni Šrámka, the Theatre on Vinohrady and the Theatre in Dlouha. In greater details. Based on theoretical research, mentioned theatres have been compared by their marketing mix and SWOT analytics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2021
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.