Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce – Bc. Eliška Potůčková
Bc. Eliška Potůčková
Bachelor's thesis
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Design of effective marketing activities of a selected cultural institution
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami vybrané kulturní instituce. Teorie vychází ze zjištěných marketingových poznatků a je obohacena o oblast kultury. Obsahuje informace o Divadle Fráni Šrámka, Divadle na Vinohradech a o Divadle v Dlouhé. Pomocí těchto informací jsou divadla porovnána s ohledem na marketingový mix a je sestavena SWOT analýza. Na základě těchto skutečností je do práce …moreAbstract:
The Bachelor thesis is about a selected cultural institution and it’s marketing actitivities. The theoretical part is based on proffessional literature and cultural background. Thesis speaks about the Theatre Fráni Šrámka, the Theatre on Vinohrady and the Theatre in Dlouha. In greater details. Based on theoretical research, mentioned theatres have been compared by their marketing mix and SWOT analytics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ydfv1/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POTŮČKOVÁ, Eliška. \textit{Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/941mke/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci
Martin Koníček -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingová analýza konkrétní instituce
Barbora Merašická -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová