Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce – Bc. Eliška Potůčková
Bc. Eliška Potůčková
Bakalářská práce
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Design of effective marketing activities of a selected cultural institution
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami vybrané kulturní instituce. Teorie vychází ze zjištěných marketingových poznatků a je obohacena o oblast kultury. Obsahuje informace o Divadle Fráni Šrámka, Divadle na Vinohradech a o Divadle v Dlouhé. Pomocí těchto informací jsou divadla porovnána s ohledem na marketingový mix a je sestavena SWOT analýza. Na základě těchto skutečností je do práce …víceAbstract:
The Bachelor thesis is about a selected cultural institution and it’s marketing actitivities. The theoretical part is based on proffessional literature and cultural background. Thesis speaks about the Theatre Fráni Šrámka, the Theatre on Vinohrady and the Theatre in Dlouha. In greater details. Based on theoretical research, mentioned theatres have been compared by their marketing mix and SWOT analytics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ydfv1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova -
Marketingový mix ve vybraném podniku/instituci
Martin Koníček -
Marketingová strategie vybrané vzdělávací instituce
Kristina Janouchová -
Marketingový mix Poštovní spořitelny a možnosti jeho vylepšení
Tomáš Polcar -
Marketingová analýza konkrétní instituce
Barbora Merašická -
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
Andrea Badinová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Michaela Taubingerová