Petra Bártová

Master's thesis

CRM ve strategii mezinárodní firmy

CRM in the strategy of an international company
Abstract:
Diplomová práce se věnuje zhodnocení významu CRM (Customer relationship managementu) ve strategii velké, mezinárodně působící společnosti a zabývá se i posouzením možných překážek, ale i výhod, které provázejí implementaci CRM principů do stávajících podnikových procesů. Analytická část práce vychází z odlišných definicí pojmu CRM a věnuje se i dílčím aspektům CRM problematiky a jeho vztahu k marketingovým …more
Abstract:
This diploma thesis is devoted to evaluation of the importance of CRM (Customer relationship management) in the strategy of a large international company. Specifically, it concentrates on the assessment of barriers as well as advantages which accompany the CRM implementation process into the existing corporate structures. The analytical section of this diploma thesis is patterned on various definitons …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2013
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34393