Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o. – Martin MATELA
Martin MATELA
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o.
Proposal of advertising campaign for company Talta, a.s. and her subsidiary Quickfin Real, s.r.o..
Anotace:
Moje bakalářská práce na téma ,,Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o.`` je zaměřena na analýzu marketingového stavu společností. Po vyhodnocení výsledků je provedena segmentace a sestavení marketingového plánu. Následně je vypracována reklamní kampaň.Abstract:
My bachelor's thesis on the topic {\clq},Proposal of advertising campaign for company Talta,J.S.C. and her subsidiary Quickfin Real, Ltd`` is focused on the analysis of state marketing companies. After evaluating the results is made segmentation and build marketing plan. Subsequently developed an advertising campaign.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATELA, Martin. \textit{Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/94f99e/.
Jak správně citovat práci
MATELA, Martin. Návrh reklamní kampaně pro společnost Talta, a. s. a její dceřinou společnost Quickfin Real, s. r. o. . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Designing a marketing plan for the photo studio
Radoslava Stanislavová -
Business plan: Real-estate brokerage company
Michal Makoš -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Úspěšnost nových emisí IPO uvedených od r. 2005 na trh Burzy cenných papírů Praha, a.s.
Jiří Rubeš -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad