Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice – Olena Kolomiitseva
Olena Kolomiitseva
Bachelor's thesis
Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Assessment of Chosen Destination on Tourist Industry Market in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce je věnována postavení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu České republiky. Provedený výzkum byl zaměřen do tří zvolených regionů: Zakarpatská Ukrajina, Lvov a Oděsa. Cílem dané bakalářské práce je na základě zhodnocení současného stavu zvolené destinace, provedení analýzy aktuální nabídky poznávacích zájezdů na trhu cestovního ruchu a realizace dotazníkového šetření, navrhnout …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the position of the chosen destination on the tourism market of the Czech Republic. The research was focused on three selected regions: Transcarpathia, Lviv and Odessa. The aim of the bachelor's thesis is based on the evaluation of the current state of the selected destination, analysis of the current offer of sightseeing tours in the tourism market and the implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLOMIITSEVA, Olena. \textit{Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/94s1xy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights