Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice – Olena Kolomiitseva
Olena Kolomiitseva
Bakalářská práce
Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Assessment of Chosen Destination on Tourist Industry Market in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je věnována postavení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu České republiky. Provedený výzkum byl zaměřen do tří zvolených regionů: Zakarpatská Ukrajina, Lvov a Oděsa. Cílem dané bakalářské práce je na základě zhodnocení současného stavu zvolené destinace, provedení analýzy aktuální nabídky poznávacích zájezdů na trhu cestovního ruchu a realizace dotazníkového šetření, navrhnout …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the position of the chosen destination on the tourism market of the Czech Republic. The research was focused on three selected regions: Transcarpathia, Lviv and Odessa. The aim of the bachelor's thesis is based on the evaluation of the current state of the selected destination, analysis of the current offer of sightseeing tours in the tourism market and the implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLOMIITSEVA, Olena. \textit{Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/94s1xy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva