Bc. Františka Bartůňková

Master's thesis

Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování

Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Abstract:
Práce specifikuje problematiku fashion marketingu na internetu. Teoretickými východisky jsou marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Aplikační část práce je zaměřena na problematiku fashion marketingu a fashion marketingu na internetu, kterou doprovází vybrané kazuistiky sdělení fashion businessu v prostředí internetu. Praktickým výstupem práce je návrh na internetovou kampaň …more
Abstract:
The thesis specifies the issues of internet fashion marketing. The theoretical output of the thesis is marketing communication and internet marketing communication. The practical part of the thesis is focused on the issue of fashion marketing and internet fashion marketing which is complemented by selected case studies of fashion business on the internet. The practical output of the thesis is a project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní