Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků – Bc. Karolína Kaprová
Bc. Karolína Kaprová
Bakalářská práce
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Building and managing relationships of the company with a selected target group of customers
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak vybraný podnik buduje a řídí vztahy se zákazníky s vybranou cílovou skupinou zákazníků. Zvolený podnik je Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o., (dále jen Teta drogerie). Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První je teoretická část a vysvětluje pojmy zákazník, komunikace a věrnostní program, které se týkají řízení vztahů se zákazníky. Také je blíže …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to examine how the selected company Building and managing relationships with a selected target group of customers. The chosen company's Teta drogerie CR, s. r. o., (hereinafter referred to as Teta drogerie). Bachelor thesis is divided into two parts. The first is the theoretical part and explains the concepts of customer communication and loyalty program relating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/qdrbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAPROVÁ, Karolína. \textit{Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/94xlay/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš