Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků – Bc. Karolína Kaprová
Bc. Karolína Kaprová
Bachelor's thesis
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Building and managing relationships of the company with a selected target group of customers
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zjistit, jak vybraný podnik buduje a řídí vztahy se zákazníky s vybranou cílovou skupinou zákazníků. Zvolený podnik je Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o., (dále jen Teta drogerie). Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První je teoretická část a vysvětluje pojmy zákazník, komunikace a věrnostní program, které se týkají řízení vztahů se zákazníky. Také je blíže …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is to examine how the selected company Building and managing relationships with a selected target group of customers. The chosen company's Teta drogerie CR, s. r. o., (hereinafter referred to as Teta drogerie). Bachelor thesis is divided into two parts. The first is the theoretical part and explains the concepts of customer communication and loyalty program relating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/qdrbc/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAPROVÁ, Karolína. \textit{Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/94xlay/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Zavedení CRM systému pro obchodní oddělení společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
Výběr CRM systému pro konkrétní podnik
Ema Štefániková -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová