New trends in marketing communications – Elena Ogorelkova
Elena Ogorelkova
Diplomová práce
New trends in marketing communications
Nové trendy v marketingové komunikaci
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze new trends in marketing communications that appeared in response to major world changes happening recently, understand the reason and consequences of these changes on business environment in order companies could perform well in modern world. My work is concentrating on the analysis of recent and dramatic changes in a way marketers are communicating to consumers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14869
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2009
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14869
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Zhodnocení návratnosti investic v marketingové komunikaci firmy
Tereza Zahálková