Elena Ogorelkova

Master's thesis

New trends in marketing communications

Nové trendy v marketingové komunikaci
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat nové trendy v marketingové komunikaci, které se objevily v návaznosti na poslední světové události, porozumět příčínám a následkům těchto změn ve světě obchodu tak aby obchodní spolěčnosti nadále prosperovaly v moderním světě. Má práce je prědevším zaměřena na analýzu posledních dramatických změn ve způsobu jakým obchodníci komunikují se zákazníky, což by mohlo …more
Abstract:
The goal of this thesis is to analyze new trends in marketing communications that appeared in response to major world changes happening recently, understand the reason and consequences of these changes on business environment in order companies could perform well in modern world. My work is concentrating on the analysis of recent and dramatic changes in a way marketers are communicating to consumers …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 9. 2009
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Petr Král

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14869