Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Michal Stehlík
Bc. Michal Stehlík
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu, pohybujícího se v oblasti elektroniky. Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu bude sledována za pomoci dotazníkového šetření, rozhovorů a analýzy recenzí z vybraného internetového portálu. Pomocí těchto metod zjistíme aktuální stav vybraného podnikatelského subjektu a spokojenosti zákazníků …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is customer satisfaction in a selected business subject, specialize on the electronics products. Customer satisfaction in the selected business entity will be monitored by using questionnaire surveys, interviews, and analysis of reviews from the selected web portal. With these methods, we will find the current state of the selected business entity and customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cdnyv/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2019
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Šárka Kolářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STEHLÍK, Michal. \textit{Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/95as1k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Analýza a návrh implementace CRM řešení pro obchodní podnik
Jan Halama -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene